HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Åpen stasjon Ørland Kampflystasjon 2013

Go down

Åpen stasjon Ørland Kampflystasjon 2013 Empty Åpen stasjon Ørland Kampflystasjon 2013

Poste by FordGpw Lør 15 Des 2012 - 19:32

Sett et merke i kalenderen din på LØRDAG 22 juni 2013. Da åpner nemlig Ørland Kampflystasjon portene og gjentar suksessen fra i år. Det blir åpen stasjon med tiger flyshow. Natos flyøvelse NATO TIGER MEET 13 arrangeres i ukene 25-26. Så langt er ikke programmet ferdig men sjansen for at det blir i samme størrelse og omfang som i fjor, er stor. HMK Trøndelag er allerede forespurt om vi kan komme med "grønt" til denne lørdagen.

Jeg kommer med mere info etter hvert som jeg vet mere.

Roger T

FordGpw

Antall Innlegg : 21
Join date : 23.06.2010

Til Toppen Go down

Åpen stasjon Ørland Kampflystasjon 2013 Empty Re: Åpen stasjon Ørland Kampflystasjon 2013

Poste by FordGpw Lør 25 Mai 2013 - 15:05

NY info om ÅPEN DAG på Ørlandet 22 juni 2013.
Det blir et tilsvarende opplegg i år som i fjor.
Dere som kommer med noe "grønt" kan ankomme Flystasjonen i løpet av ettermiddagen FREDAG 21 juni. Det blir også i år muligheter for å benytte WC og dusj i gymsalen. Det kan muligens bli en løsning på at Forsvaret spanderer brunch på de som overnatter.
I år skal vi prøve å sette kjøretøyene tettere og samle typene. Vi må også lage et opplegg med vakthold slik at klatring på utstyret blir avvist.
Plassen vi skal parkere på ifm flyshowet blir der vi var i fjor, dvs nær AWACS hangaren.
Vi får ikke selge kaffe og vaffel da dette skal utføres av idrettslag etc.
Det blir også AUKSJON i år av grønne ting. Se følgende adresse for mere info: auksjon.no
Så over til noe viktig: Jeg trenger følgende info fra deg som skal komme på fredagen: FULLT NAVN og fødselsdato og hvilket kjøretøy du kommer med. Flystasjonens sikkerhetsoffiser vil foreta en sjekk av den enkelte. Derfor MÅ jeg ha denne informasjonen innen søndag 16 juni. Vær oppmerksom på at du ikke kan påregne å få komme inn på fredagen hvis du kommer senere med din påmelding. På lørdag er alle portene åpne. Da er det ingen kontroll. Dette gjelder bare for dere som kommer på fredagen. Har du med deg noen må jeg få informasjon om disse også. Venter du besøk av noen på fredagen må også disse være med på innmeldingen jeg gir til sikkerhetsoffiseren.
Bruk denne adressen for din påmelding: hmkftrondelag@hotmail.no

Mvh Roger 970 91 451

FordGpw

Antall Innlegg : 21
Join date : 23.06.2010

Til Toppen Go down

Åpen stasjon Ørland Kampflystasjon 2013 Empty Re: Åpen stasjon Ørland Kampflystasjon 2013

Poste by FordGpw Søn 9 Jun 2013 - 9:20

Juni er kommet og dagen for å møtes på Ørland nærmer seg. Jeg minner om at hvis ønsker å komme på fredag 21 og overnatte inne på flystasjonen, må du sende meg navn og fødselsdato på deg selv og de du kommer med.
Hvis du kommer på lørdag er portene åpne. Da behøver jeg ikke disse opplysningene.
Jeg kan kontaktes på :
hmkftrondelag@hotmail.no
Mobil og SMS 97091451

Jeg vil svare deg slik at du vet at din påmelding er registrert. Fristen er søndag 16.
Roger jocolor

FordGpw

Antall Innlegg : 21
Join date : 23.06.2010

Til Toppen Go down

Åpen stasjon Ørland Kampflystasjon 2013 Empty Re: Åpen stasjon Ørland Kampflystasjon 2013

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet