Tyskt VK2 på hjul ønskes kjøpt.
2 posters
Side 1 av 1
Tyskt VK2 på hjul ønskes kjøpt.
Heisan, ny her på forumet
Jeg ønsker å kjøpe noe tyskt fra perioden 1939-1945 på hjul, med motor eller uten.
Noe som er i en stand så det trengs restaurering
PM meg med hva du ønsker å selge!
Jeg ønsker å kjøpe noe tyskt fra perioden 1939-1945 på hjul, med motor eller uten.
Noe som er i en stand så det trengs restaurering
PM meg med hva du ønsker å selge!
Blitztian- Antall Innlegg : 3
Re: Tyskt VK2 på hjul ønskes kjøpt.
Opp! ønsker fortsatt å kjøpe et motorisert tyskt kjøretøy, kan være i god stand eller trenge en restaurering kontakt meg på PM
Ikke spesielt vanskelig å kjøpe tyskt kjøretøy på hjul, noen er faktisk tils. Men som du kanskje vet så er de ikke billige. De har en høy markedspris.
svenole- Antall Innlegg : 14
Joda markedet har jeg forståelse for, som alt annet tyskt fra krigen er prisene skyhøye. men hvor finner jeg salg sider for dette da?
Hvis du ser på nett VW Norge under Schwimmwagen så ser du bilde av en en Mercedes vk2 kubel som ble solgt til Sverige nå, faktisk fra Horten. For noen få år siden gikk det en komplett schwim for 250 tusen. osv, osv. I alle fall er det biler i gen der ute men noen selgere blir kanskje lei av kjipe normen.
Vil anbefale deg å ta kontakt med miljøet som er spredt og lite. Viktigst er det allikevel med annonser og let, det gjør utenlandske oppkjøpere.
Vil anbefale deg å ta kontakt med miljøet som er spredt og lite. Viktigst er det allikevel med annonser og let, det gjør utenlandske oppkjøpere.
svenole- Antall Innlegg : 14
Side 1 av 1