HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Feltkabel WD-1/TT med Trommel DR-8N

Go down

Feltkabel WD-1/TT med Trommel DR-8N Empty Feltkabel WD-1/TT med Trommel DR-8N

Poste by 93hansen Tir 13 Sep 2011 - 18:03

I helgen var jeg på auksjon i Lillehammer (Hovemoen) og fikk tilslaget på "litt" sambandsmateriell. Iveren tok overhånd, noe som resulterte i at jeg ikke fikk alt med meg hjem til Haugesund! Bilen var godt nedlesset og var nok litt av et syn!!!

Det skal vel noe til, at det er noen som kan hjelpe meg med å transportere ca. 10 - 12 trommler med feltkabel fra Lillehammer til Haugesund (området rundt) i nærmeste fremtid. Men det hadde jo vært helt fantastisk!

Ett annet alternativ, kunne jo være at det er noen i området rundt Lillehammer som har behov for tromlene, enten som samler på sambandsutstyr, eller som vil bygge et miljø rundt bilen sin. Det hadde jo vært bra.

Er det ingen som ser synet på trommler med feltkabel, så blir de bare solgt ut på neste auksjon. Det blir for langt å kjøre tilbake til Lillehammer bare for å hente disse trommlene.

Hvis det er noen som kan hjelpe med transport, eller som ønsker seg disse trommlene, er det bare å ta kontakt, så skal dere få nr. på salgspost, slik at dette kan hentes ut.

Eirik
Tlf.: 957 38 301

93hansen

Antall Innlegg : 6
Join date : 11.06.2010
Age : 52
Bosted : Førresfjorden

Til Toppen Go down

Feltkabel WD-1/TT med Trommel DR-8N Empty Re: Feltkabel WD-1/TT med Trommel DR-8N

Poste by 93hansen Tor 15 Sep 2011 - 17:33

Ting ordner seg!

I dag fikk jeg en hyggelig telefon av en kar som kan hjelpe meg. Trommlene kommer hjem, og jeg har gleden av å gi noe tilbake som han ønsker seg.

Eirik

93hansen

Antall Innlegg : 6
Join date : 11.06.2010
Age : 52
Bosted : Førresfjorden

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet