TRANDUMtreff
+3
Kenneth
Skjelten
trond overvik
7 posters
TRANDUMtreff
Husk trandum 0909-1109, jubileumstreff i hmk, handlegate, rebusløp, premiering, gratis mat treffdeltagere lørdag e.m., ingen treffavgift.
se annonse side 39 i siste m&s
se annonse side 39 i siste m&s
trond overvik- Antall Innlegg : 130
Re: TRANDUMtreff
Annonsen står også på forsiden på HMK sin hjemmeside.
Mvh Geir
Mvh Geir
Skjelten- Antall Innlegg : 59
Jeepfabrikkens Grease pit på Trandum
***************************************************************************************
I samarbeid med HMK stiller jeepfabrikken med servicestasjon for jeeper andre biler ved smøregrava bak sletta.
Vi stiller mannsterke med Greasemonkeys hele lørdagen for vedlikehold , feilsøking og småreperasjoner.
Smøring ,etterfylling av olje motor,gearkasser aksler. Får vi tid kan vi også ta forgasser,tennings justeringer og andre reperasjoner.
Depot Moane vil ha salgsstand på Trandum så eventuelle deler bør kunne skaffes på stedet.
Så har du en jeep som trenger vedlikehold eller reperasjon så er det ingen grunn til og ikke ta den med til Trandumtreffet
Mvh
Jeepfabrikken
Greasepit crew
****************************************************************************************
I samarbeid med HMK stiller jeepfabrikken med servicestasjon for jeeper andre biler ved smøregrava bak sletta.
Vi stiller mannsterke med Greasemonkeys hele lørdagen for vedlikehold , feilsøking og småreperasjoner.
Smøring ,etterfylling av olje motor,gearkasser aksler. Får vi tid kan vi også ta forgasser,tennings justeringer og andre reperasjoner.
Depot Moane vil ha salgsstand på Trandum så eventuelle deler bør kunne skaffes på stedet.
Så har du en jeep som trenger vedlikehold eller reperasjon så er det ingen grunn til og ikke ta den med til Trandumtreffet
Mvh
Jeepfabrikken
Greasepit crew
****************************************************************************************
bestiller herved periodisk på nm116.
Bra initiativ! Stiller med fettpressa om det blir behov!
Trond
Bra initiativ! Stiller med fettpressa om det blir behov!
Trond
trond overvik- Antall Innlegg : 130
Hei
Flott tiltak! Stiller meg i kø her
Arne
Flott tiltak! Stiller meg i kø her
Arne
Arne- Antall Innlegg : 74
LA shoppen vil være på treffet med nye varer.
Klubb jakke og fleec
Ja det er godt med store og små størelser
Sees
Klubb jakke og fleec
Ja det er godt med store og små størelser
Sees
Pål Morten Bjarkøy- Antall Innlegg : 39
Takk for et hyggelig treff
Takk for et hyggelig treff
John
Sandvik- Antall Innlegg : 24
Synes det er hyggelig å reise til Trandum på treff. Liker meg godt inne i skogen slik. Drøyet tiden mest mulig med å reise hjem så dro ikke før i fem tiden på søndag ettermiddag. de fleste tok ned telt og pargass i øsende regnvær mens utpå dagen ble det knallvær! Litt vått i terrengen men vi kom oss fram.
Campingen til meg og brodern:
Campingen til meg og brodern:
Hilmar- Antall Innlegg : 61
Hilmar skrev:Synes det er hyggelig å reise til Trandum på treff. Liker meg godt inne i skogen slik. Drøyet tiden mest mulig med å reise hjem så dro ikke før i fem tiden på søndag ettermiddag. de fleste tok ned telt og pargass i øsende regnvær mens utpå dagen ble det knallvær! Litt vått i terrengen men vi kom oss fram.
]
Hei Hilmar
Tror det det var lurt å vente på været søndag, jeepen ble rene badekaret på vei hjem søndag morgen...
mvh
Arne
Arne- Antall Innlegg : 74