HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Dodge "Command Car"

Go down

Dodge "Command Car" Empty Dodge "Command Car"

Poste by Klaus-Olaf Man 29 Nov 2010 - 16:53

Hei!

Jeg har en Dodge Kvarting som er ombygd for å se ut som og fungere som en Command Car WC-57. Den er bra laget og kan med litt jobb bli enda bedre. Jeg har kjøpt den selv som den står idag, med mål om å fikse den, men tiddsskjema og garasjen er full! Den starter, men har uoriginal gasser, jeg har en original til den. Tanken som sitter på bilen er latterlig liten for en Dodge, 25 liter, så man må ha gode kunnskaper om hvor bensinstasjonene er. Eller så kan man jo montere en større tank. Eksos'n er dårlig, men jeg har komplett ny som må monteres. Bremsene fungerer ikke etter lang tids lagring, har rep.sett til masterpumpa.

Som dere skjønner er dette ett prosjekt, men det er fint for den som har tid til å holde på litt i vinter, så har man nok bil til sommeren. Ikke bulket eller plagsom rust. Jeg har skilter og oblater til bilen.

Tenkte på en pris sånn ca. rundt 20.000,-

Send meg en mail på klaheier(alfakrøll)online.no eller ring eller send sms på 924 to fire 224

Kan sende bilder på mail

Mvh

Klaus-Olaf Heier


Klaus-Olaf

Antall Innlegg : 8
Join date : 16.06.2010

Til Toppen Go down

Dodge "Command Car" Empty Solgt

Poste by Klaus-Olaf Man 6 Des 2010 - 17:43

Solgt

Klaus-Olaf

Antall Innlegg : 8
Join date : 16.06.2010

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet