Nuts and bolts - tommeskruer
5 posters
Side 1 av 1
Nuts and bolts - tommeskruer
Mangler ofte skruer og muttere med tommegjenger - spesielt i mindre dimensjoner. Skulle gjerne fått tak i et sett med ulike typer, størrelse og gjenger, slik at en har liggende (både unf og unc). Lokalt på sørlandet er det kun større dimensjoner og få tak i, og Moane selger ikke sett.
Noen som har tips?
Hans Petter
Noen som har tips?
Hans Petter
hpt- Antall Innlegg : 18
Re: Nuts and bolts - tommeskruer
Biltema: 19-1045, 19-1046, 19-1047, 19-1048
Pete359- Antall Innlegg : 22
Her i farsund har vi en liten jernvare som har nesten hva som helst av tommes skruer. Men nå vet jeg faktisk ikke hva butikken heter. Det navnet som brukes til daglig finnes ikke i telefonkatalogen:)
Men kan vel finne ut av det.
Men kan vel finne ut av det.
JohnnyTH- Antall Innlegg : 64
Takk for tips. Vil gjerne ha navn på jernvarehandel. Biltema har noen dimensjoner, men ikke alle
Hans Petter
Hans Petter
Her fant jeg den. Det har skruer som har ligget på lager i sikkert 60 år. Men jeg har og handlet skruer på TOOLS og det har vært det rimligste for meg hvis du kan feksempel kjøpe en hel pakke. De har det meste på lager.
Hvor på Sørlandet holder du til?
Øslebø Bjørn
Torvgaten 1 B, 4550 Farsund
38 39 00 12
Hvor på Sørlandet holder du til?
Øslebø Bjørn
Torvgaten 1 B, 4550 Farsund
38 39 00 12
Bor i Høvåg mellom Kristiansand og Lillesand, men arbeider i Kristiansand. Liker ellers godt gamle lagre med mye rart i, og tar gjerne en tur til Farsund.
Har også vært på tools, men de har ikke de små dimensjonene (f eks til å feste låser på verktøysrommene etc), og de har kun med sekskanthode.
Ønsker derfor å kjøpe/fylle opp et sett med ulike lengder og dimensjoner slik at jeg har litt utvalg fortløpende.
Har også vært på tools, men de har ikke de små dimensjonene (f eks til å feste låser på verktøysrommene etc), og de har kun med sekskanthode.
Ønsker derfor å kjøpe/fylle opp et sett med ulike lengder og dimensjoner slik at jeg har litt utvalg fortløpende.
Denne jernvaren selger alt stk vis og det er nok litt dyrere. men flott plass hvis du er på utkikk etter noe spesielt.
Hvis du tar turern til Farsund såbør du jp gjøre det på en torsdag slik at du kan komme ut å se hva vi driver med på flyplassen. Mye aktivitet der nå. Ring meg gjerne på 900 40 952
har du sjekket hos Einar Torjesen i Kr.sand han har alt mulig av bolter har jeg hørt.
JT
Hvis du tar turern til Farsund såbør du jp gjøre det på en torsdag slik at du kan komme ut å se hva vi driver med på flyplassen. Mye aktivitet der nå. Ring meg gjerne på 900 40 952
har du sjekket hos Einar Torjesen i Kr.sand han har alt mulig av bolter har jeg hørt.
JT
Har vært hos Einar T tidligere, men de har nå flyttet den avdelingen som hadde stort utvalg av skruer etc.
Takker ellers for tilbudet til å se hva dere holder på med, jeg tar kontakt.
Hans Petter
Takker ellers for tilbudet til å se hva dere holder på med, jeg tar kontakt.
Hans Petter
For Østlandet så anbefales
http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/zachariassen_jernvare_as/1965847826.htm
Ikke ring...men møt opp...gammel type butikk der de ennå bruker forkle av skinn
De kjøpte vel hele det gamle lageret til Lakkegata Jern og Bygg i sin tid og har MYE rart på lager.
[url][/url]
http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/zachariassen_jernvare_as/1965847826.htm
Ikke ring...men møt opp...gammel type butikk der de ennå bruker forkle av skinn
De kjøpte vel hele det gamle lageret til Lakkegata Jern og Bygg i sin tid og har MYE rart på lager.
[url][/url]
Svenn- Antall Innlegg : 87
Du kan også handle fra boltdepot.com
Det gjorde jeg og fikk det sendt med jetcarrier. Så nå har jeg de aller meste tilgjengelig. tror det var ca 20 kg bolter og skruer og muttere.
Det gjorde jeg og fikk det sendt med jetcarrier. Så nå har jeg de aller meste tilgjengelig. tror det var ca 20 kg bolter og skruer og muttere.
torfinn9990- Antall Innlegg : 13
Side 1 av 1