HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Lån/leie kjøretøy med sjåfør til MILSIM i Sverige

Go down

Lån/leie kjøretøy med sjåfør til MILSIM i Sverige Empty Lån/leie kjøretøy med sjåfør til MILSIM i Sverige

Poste by OrganizedCrisis Man 7 Apr 2014 - 22:00

Heisann!
Mitt navn er Kristian Hagen. Jeg er leder i Varangian airsoft klubb i Oslo.
3 av oss i Varangian inkludert meg skal på et event i år som heter "Berget 12". Dette er et militær similasjonsspill som foregår i nordsverige. Hvor det i fjor var nesten 3000 som deltok. ca 500 som sivile og ca1000 GCT (Global counter terrosism agancy) og ca. 500 Ravens (gerrilja soldater som kan anses som terrorister).

Vi spilte som Ravens og vi vant overlegent. Og endte med å "teppebombe" nærmeste byene i nabolandet som ble brukt som baser for GCT. Det var storyline endte i fjor. I år er storyline slik at vestlige land har insett hvor stor trussel Ravens er for en verdensfred og menneskelige rettigheter. Nå har vesten satt i gang en stor innstats styrke som skal være enda mer effektiv mot teerorisme som foregård samt at det er blitt flere faksjoner å spille på. blan annet diverse leiesoldat styrker som ikke er bestemt hvilken side skal være på enda.

Vi i Varangians skal spille for Orlov Mercs. som er leiesoldater under en russisk krigsbaron.
I fjor ble det utrolig mye gåing frem og tilbake ettersom det er en helt enorm bae dette spillet skjer på.

Og vi ønsker derfor å låne et kjøretøy med sjåfør. altså at vi blir mer en mekanisert skvadron.
Kjøretøyet bør ha mulighet for å montere 1 eller 2 mg'er av typen M60VN og eller L86. Jeg har leid laser sensorer, som gjør at om kjøretøyet blir truffet av rakettkaster eller lignende vil denne sensoren passe på helsepoengene til kjøretøyet og ule som en bilalarm når kjøretøyet er ødelagt.
OBS!! DET BLIR IKKE BRUKT ORDENTLIGE RAKETTER MEN LASER, SÅ KJØRETØYET KOMMER IKKE TIL Å TA SKADE PÅ NOEN SOM HELST MÅTE. amunnisjonen som blir brukt i gæverene til deltakerene er 6mm plastkuler som har en utgangshastighet på ca 120 m/s. Dette knuser ingen ruter eller lager ingen merker i kjøretøyet. men om man blir truffet selv så kan det kjennes ut som et vepsestikk.

Vi kommer til å låne sjåføren vår alt som trengs av utstyr, våpen og uniform. Vi betaler biletten til arrengementet som ligger på ca 1500kr. Vi kommer til å betale bensin/dieselforbruket på kjøretøyet.
Om ikke kjøretøyet skal kjøres til arrengementet av sjåfør med muligens en av oss som veileder og selskap, men snarere må fraktes opp på henger eller fraktekjøretøy så kan vi diskutere hvorden vi løser disse kostnadene.

Eneste sjåføren har å gjøre er å betale sin egen mat og drikke og være soldat sammen med oss og ha det utrolig kult i en kort uke.

Dato: 24 juni til 29 juni. Jeg regner med at vi drar opp en eller to dager i forveien kommer litt anpå omstendighetene. tar ca 10-11 timer å kjøre fra Oslo.

Om noen er ineresserte så setter jeg stor pris på det. jeg kan kontaktes på sms: 94833938 (jobber en del og er derfor jeg ikke alltid kan svare om folk ringer) eller bare her på forumet.

*edit, får desverre ikke lov å poste video fra i fjor eller nettsiden til arrangementet, siden jeg er nytt medlem her.

OrganizedCrisis

Antall Innlegg : 1
Join date : 07.04.2014

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet