HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Nytt jeepforum ! Da kan jeg jo fortelle at jeg har skifta styresnekke i dag . Ikke helt fornøyd

2 posters

Go down

Nytt jeepforum ! Da kan jeg jo fortelle at jeg har skifta styresnekke i dag . Ikke helt fornøyd Empty Nytt jeepforum ! Da kan jeg jo fortelle at jeg har skifta styresnekke i dag . Ikke helt fornøyd

Poste by Rune P Tir 8 Jun 2010 - 23:33

Crying or Very sad Jobben er grei nok den, men jeg støtte på et problem med å få jeepen til å gå rett fram når snekka kniper på midtpunktet.
Jeg fant midten før jeg satt på pitmanarmen.Ved å stramme snekka og vri rattet fra side til side kjenner en akkurat punktet som er høyest. Der retta jeg inn rattet på stammen så den ene eika pekte rett ned.Men når pitmann armen skulle på måtte jeg enten ti min. til den ene eller andre siden med rattet. Ikke helt fornøyd. Flere som har opplevd dette ?
Mvh Rune P
Rune P
Rune P

Antall Innlegg : 7
Join date : 08.06.2010

Til Toppen Go down

Nytt jeepforum ! Da kan jeg jo fortelle at jeg har skifta styresnekke i dag . Ikke helt fornøyd Empty Re: Nytt jeepforum ! Da kan jeg jo fortelle at jeg har skifta styresnekke i dag . Ikke helt fornøyd

Poste by Per Kj Tor 10 Jun 2010 - 0:12

Hei Rune
Du kan justere det på styrestagene ut til hjula.
Korter inn det ene og forlenger det andre.
Da opprettholder du spissingen.

Mvh
Per Kjønnerød

Per Kj

Antall Innlegg : 16
Join date : 10.06.2010

Til Toppen Go down

Nytt jeepforum ! Da kan jeg jo fortelle at jeg har skifta styresnekke i dag . Ikke helt fornøyd Empty Re: Nytt jeepforum ! Da kan jeg jo fortelle at jeg har skifta styresnekke i dag . Ikke helt fornøyd

Poste by Rune P Tor 10 Jun 2010 - 10:09

Hei Per
Jeg har gjort det med halvparten og resten flytta jeg rattet. Men det er liksom feil for det.
Embarassed Jeg har vært borti dette før også med jeep. Det var med reprodeler i snekka og hvis jeg skulle justere så det trangeste punktet ble rett frem fikk jeg ikke full sving til ene siden . Denne gangen er det ikke så galt men sånne ting irriterer meg . Det at hele gulvet er i ferd med å ramle ut av jeepen bryr jeg meg ikke så mye om. Very Happy

Med riktige deler skal dette stemme ganske bra.Pitmannarm og sektoraksel skal ha merking også for å få til dette riktig men denne akselen har ikke et merke. Antagelig ikke org.del.
Jeepen er fin å kjøre nå så det blir ikke gjort noe mer med det.
Rune
Rune P
Rune P

Antall Innlegg : 7
Join date : 08.06.2010

Til Toppen Go down

Nytt jeepforum ! Da kan jeg jo fortelle at jeg har skifta styresnekke i dag . Ikke helt fornøyd Empty Re: Nytt jeepforum ! Da kan jeg jo fortelle at jeg har skifta styresnekke i dag . Ikke helt fornøyd

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet