HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Salg av Willys 1944

2 posters

Go down

Salg av Willys 1944 Empty Salg av Willys 1944

Poste by Salg Fre 25 Jun 2010 - 16:23

Willys prosjekt selges.

Jeg har jobbet med bilen i mange år, men nå har det stoppet opp og jeg vil derfor selge den. Den er 95% ferdig oppbygd etter å ha vært tatt helt ned og deretter startet jeg med å sandblåse rammen.

Bilen er ganske så komplett, men mangler toppen. Det er nytt karrosseri fra Horgen i '93, nytt putesett og nytt ledningsopplegg i tillegg til bytte av mere vanlige slitedeler i forbindelse med den generelle overhalingen. Motoren har fått en grundig innvendig rens, nye lagerskåler og veiv samt stempelringer og oljepumpe. Ny clutch disk og fjærer. Girkassen har fått ny synk + div lager og bøssinger. Tranferkassen er byttet til en overhalt en kjøpt på Moane. En del nye bremserør samt honing av hovedsylinder og bytte av hjulsylindre. +++++

Bilen er registret med opprinnelig militært nr. 4825 + en enkelt bokstav, og har vært noe brukt i nærområdet i forbindelse med vedhugst. Det som gjennstår er generell inntuning og justering av det hele samt litt avsluttende pynting og sikkerhetsmessig kontroll.

Det følger med noe deler, samt en haug med "gammeldagse" bilder (dvs ikke digitale) som dokumenterer det som er gjort.

Bilen står i Asker

Pris 65.000,-

Dette med å få lagt ut bilder er ikke helt enkelt enda, men dere som er interesserte kan skrive til meg på e-post adressen glaastad@broadpark.no så skal jeg sende bilder og svare på spørsmål.

Mvh
Gunnar




Salg

Antall Innlegg : 6
Join date : 25.06.2010

Til Toppen Go down

Salg av Willys 1944 Empty Re: Salg av Willys 1944

Poste by Tor-Ketil Fre 25 Jun 2010 - 22:24

Hva er det som er til salgs fra 1944 ? Papirene ?

Tor-Ketil

Antall Innlegg : 8
Join date : 10.06.2010

Til Toppen Go down

Salg av Willys 1944 Empty Re: Salg av Willys 1944

Poste by Salg Fre 25 Jun 2010 - 23:05

Det skulle vel være rimelig klart at det er en ferdig registrert bil som selges.

Salg

Antall Innlegg : 6
Join date : 25.06.2010

Til Toppen Go down

Salg av Willys 1944 Empty Re: Salg av Willys 1944

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet