HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Årets garagesalg

Go down

Årets garagesalg Empty Årets garagesalg

Poste by Steinar Foss Tor 3 Mar 2011 - 21:59

Etter mye tenking så vurdere jeg å selg alt i garagen jeg leier. Har endel deler til Dodge og GMC, bla slitedeler. Har tennings deler, div 6 volt lyspærer, oljefilter, overhalt foraksel dodge, brukt for-/bakaksel til dodge, skjermer, brukt motor +++ mye rart Smile, til GMC brukt motor og tenningsdeler, hjullager +++ div deler. 1 stk 1tonns US vannhenger ww2, 1 stk 1/4 tonns engelsk airborn henger + 1 reservehjul ( har en liten skade ). 1 stk dekk omlegger for felger med felgring. Kamonett ny type sommer 6x8 m har større å. 1 stk Devilbis kompressor med briggs og stratton moter. Div deler til M6/M35, brukte dører, clutch, ++ div deler. +++++ mange forskjellige ting. Det er bare å spør dem som har verdt der Smile

Har også en 64 mod volvo viking ltgb 939 til salgs, det her er absolutt siste sjanse for den... Selges for kr 16 000,- sånn som den står.

Har å en Sanky trailer stående, det er en landrover henger og er ureistrert, kr 6000,-


Det blir visning for den/dem som er intr, og siste sjanse blir i påsken i år. Alt i garagen blir evt solgt hvis det kommer et fornuftig bud. Det vil ikke bli mulighet til å kjøp noe av det som er til salgs, men flere kan legg inn et felles bud for hele pakken. Volvoen selges separat. Betaling skal vær på min konto innen utgangen av april, og garagen skal vær tømt innen 17 mai. Bilder sendes pr mail, men er du ikke seriøst intr så ikke be om det. Alt sendes med største glede til utlandet....

Steinar Foss

Antall Innlegg : 32
Join date : 07.06.2010
Age : 59

Til Toppen Go down

Årets garagesalg Empty Re: Årets garagesalg

Poste by Steinar Foss Lør 5 Mar 2011 - 21:53

Glemte en ting, er å treff på tlf 98008143, eller mail stfos(at)c2i.net

Steinar Foss

Antall Innlegg : 32
Join date : 07.06.2010
Age : 59

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet