HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Jeep til jul ?

Go down

Jeep til jul ?  Empty Jeep til jul ?

Poste by Salg Tir 16 Nov 2010 - 14:25

Willys jeep selges.

Dette er et bra prosjekt som enkelt kan fullføres i løpet av vinteren.

Jeg har jobbet med bilen i mange år, men nå har det stoppet opp og jeg vil derfor selge den. Den er 95% ferdig oppbygd etter å ha vært tatt helt ned og deretter startet jeg med å sandblåse rammen.

Bilen er ganske så komplett, men mangler toppen. Det er nytt karrosseri fra Horgen i '93, nytt putesett og nytt ledningsopplegg i tillegg til bytte av mere vanlige slitedeler i forbindelse med den generelle overhalingen. Motoren har fått en grundig innvendig rens, nye lagerskåler og veiv samt stempelringer og oljepumpe. Ny clutch disk og fjærer. Girkassen har fått ny synk + div lager og bøssinger. Tranferkassen er byttet til en overhalt en kjøpt på Moane. En del nye bremserør samt honing av hovedsylinder og bytte av hjulsylindre. +++++

Bilen er registret med opprinnelig militært nr. 4825 + en enkelt bokstav, og har vært noe brukt i nærområdet i forbindelse med vedhugst etter restaureringen.

Det som gjennstår er generell inntuning og justering av det hele samt litt avsluttende pynting og sikkerhetsmessig kontroll. Det siste jeg har gjort med bilen er å kjøpe nytt batteri, og det gjorde jeg i mai 2010.

Det følger med noe deler, samt en haug med "gammeldagse" bilder (dvs ikke digitale) som dokumenterer det som er gjort.

Bilen står innendørs i Asker

Pris antydning 65.000,-

Dette med å få lagt ut bilder er ikke helt enkelt enda, men dere som er interesserte kan skrive til meg på e-post adressen glaastad@broadpark.no så skal jeg sende bilder og svare på spørsmål.

Gunnar Laastad
Mob 918 63 589


Salg

Antall Innlegg : 6
Join date : 25.06.2010

Til Toppen Go down

Jeep til jul ?  Empty Re: Jeep til jul ?

Poste by Salg Tir 16 Nov 2010 - 15:26

Hei igjen,
Når jeg sier bilen mangler toppen mener jeg at den mangler kalesjen.
Gunnar

Salg

Antall Innlegg : 6
Join date : 25.06.2010

Til Toppen Go down

Jeep til jul ?  Empty Re: Jeep til jul ?

Poste by Salg Ons 1 Des 2010 - 22:29

Hei igjen,

Det er mange som er innom for å se, men det kan virke som prisen er for høy nå i juletiden.

Jeg har derfor nå redusert prisen til 55.000,-.

Ta kontakt for bilder etc på glaastad@broadpark.no.

Mvh
Gunnar Laastad

Salg

Antall Innlegg : 6
Join date : 25.06.2010

Til Toppen Go down

Jeep til jul ?  Empty Re: Jeep til jul ?

Poste by Salg Tir 28 Des 2010 - 17:02

Hei,

Nå er bilen solgt.
Fortsatt god jul.

Mvh
Gunnar

Salg

Antall Innlegg : 6
Join date : 25.06.2010

Til Toppen Go down

Jeep til jul ?  Empty Re: Jeep til jul ?

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet