HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Overhaling

4 posters

Go down

Overhaling Empty Overhaling

Poste by Kjell Magne Lør 5 Nov 2011 - 15:01

Hei

Oppdaget en sprekk i stemppelstanga nede ved bolten,da jeg demonterte motoren min.Dette er en MB motor.Fant en reserve på bakrommet men oppdaget att den ikke ser helt lik ut, merket (gpw og f)spørsmålet er da kan jeg bruke denne sammens med de andre? må vekten vær helt lik?

Kjell.
Kjell Magne
Kjell Magne

Antall Innlegg : 55
Join date : 08.06.2010
Bosted : Fyresdal

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Kjell Magne Tor 10 Nov 2011 - 21:33

Har fått svar på spørsmålet mitt Smile jammen godt vi har andre forum her i verden,for her er det heller labert.
Om det er mangel på kunskap eller at folk ikke gidder å engasere seg,vet ikke jeg.
Kjell Magne
Kjell Magne

Antall Innlegg : 55
Join date : 08.06.2010
Bosted : Fyresdal

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Sandvik Tor 10 Nov 2011 - 22:44

Da har vi en utfordring gutter (og jenter).

Basketball
Sandvik
Sandvik

Antall Innlegg : 24
Join date : 28.06.2010

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Birting Tor 10 Nov 2011 - 23:20

Kjell Magne skrev:Har fått svar på spørsmålet mitt Smile jammen godt vi har andre forum her i verden,for her er det heller labert.
Om det er mangel på kunskap eller at folk ikke gidder å engasere seg,vet ikke jeg.

Problemet er vel at det ikke er så mange inne på denne siden.
"Gammel-karra" bruker mest den gamle siden. Very Happy
Birting
Birting

Antall Innlegg : 100
Join date : 08.06.2010
Age : 56
Bosted : Frei

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Kjell Magne Fre 11 Nov 2011 - 17:00

Fikk nesten dårlig samvittihet jeg,er jo ett fint forum dette.Men synd att vi ikke kan forholde oss til ett forum,kansje noe å tenke på??


Kjell M
Kjell Magne
Kjell Magne

Antall Innlegg : 55
Join date : 08.06.2010
Bosted : Fyresdal

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Birting Fre 11 Nov 2011 - 21:34

Mange som synes at dette forumet er for uoversiktlig. Shocked
Men det synes ikke jeg. Surprised
Får håpe at flere og flere kommer over hit, men det er mye interesant som står på det andre forumet også. Very Happy
Birting
Birting

Antall Innlegg : 100
Join date : 08.06.2010
Age : 56
Bosted : Frei

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Rolf Dretvik Tir 22 Nov 2011 - 19:29

Dette er et tema som burde fått egen post.

Likevel har jeg også noen betrakninger. Jeg er relativt fersk her inne. Jeg registrerer at det er to forum og lite trafikk. 2 stk forum som har samme tema er oppskriften på hvordan ødelegge begge. Poster blir ikke besvart og folk går lei. Jeg selv trafikerer mindre og mindre her inne fordi det er for lite aktivitet.

Finnes det to forum er miljøet så lite at ingen er tjent med det. Det beste ville vært å slå sammen forumene til ett, og gjerne med en oppgradering samtidig. Det er for dumt med idiotreklame øverst på forumet, vi burde vært skånet for det.

Dette var mine betraktninger, selv om jeg ikke har sett det andre forumet.

Rolf Dretvik

Antall Innlegg : 15
Join date : 22.07.2011

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Kjell Magne Tir 22 Nov 2011 - 21:01

Får håpe noen av de som styrer dette tar tak i det.En annen ting er at nesten ingen greier å legge inn bilder her,og hva er vell ett forum uten bilder??
Kjell Magne
Kjell Magne

Antall Innlegg : 55
Join date : 08.06.2010
Bosted : Fyresdal

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Birting Tir 22 Nov 2011 - 22:39

Kjell Magne skrev:Får håpe noen av de som styrer dette tar tak i det.En annen ting er at nesten ingen greier å legge inn bilder her,og hva er vell ett forum uten bilder??

Det er ikke så vanskelig hvis du har lastet opp bildene på en Photobucket-konto eller lign. Smile
Når du har lastet opp bildet på photobucket, kopierer du IMG-linken og limer den inn her.
Og da ser det sånn ut. Jeg synes photobucket er enkel å bruke, og jeg har lastet opp et par tusen bilder der som jeg deler
på flere forskjellige forum. Det er bare å spørre hvis du lurer på noe. Very Happy
Overhaling 2009-12274a
Birting
Birting

Antall Innlegg : 100
Join date : 08.06.2010
Age : 56
Bosted : Frei

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Sandvik Ons 23 Nov 2011 - 1:40

Som Birting er inne på, det er jo faktisk flere bilder her enn på det andre forumet, begge fora har sine gode sider.
Reklamen kan jo som jeg har skissert elimineres, og bilder kan lett legges inn når man først har registret seg hos ”Photobucket”.
Mange legger inn samme info begge steder, dette er jo greit siden man da når flere grupper av brukere.


sunny
Sandvik
Sandvik

Antall Innlegg : 24
Join date : 28.06.2010

Til Toppen Go down

Overhaling Empty Re: Overhaling

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet