HMK FORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt???

2 posters

Go down

Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt??? Empty Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt???

Poste by Frank R. Lør 6 Aug 2011 - 22:16

Hei.
Trenger rørklemmer til rør i dimensjonen 4.9 cm.
Klemmene er av den typen på bildet.(lånt fra Moane)

Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt??? A1706clamp1


Hvis noen vet hvor disse kan kjøpes, eller har noen liggende så rop høyt!!!! Very Happy
Trenger 4 stk.

Frank R.
Frank R.
Frank R.

Antall Innlegg : 23
Join date : 08.06.2010
Age : 55
Bosted : Hedmark

Til Toppen Go down

Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt??? Empty Re: Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt???

Poste by Rolf S. Ask Søn 7 Aug 2011 - 0:22

Trenger du mange?
Og er jo nyskjerrig på hva du skal ha den/de til...
Om jeg ikke finner i "skuffamedkjektåhatingsomdetaldriblirbrukfor" hos meg, så er det helt sikkert mange andre som har lsike skuffer også Smile

Skal se om jeg kan finne noe i morgen om jeg husker det... mener jeg masket på med en del slike til en eksospotte på en canada chev.

Rolf

Rolf S. Ask

Antall Innlegg : 42
Join date : 23.06.2010

Til Toppen Go down

Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt??? Empty Re: Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt???

Poste by Frank R. Søn 7 Aug 2011 - 18:07

Hei.
Mener også jeg har vært borti denne typen ble brukt til eksos....
Hvis du hadde hatt noen liggende, så er det 4 stk jeg trenger for prosjektet mitt.
Frank R. Smile
Frank R.
Frank R.

Antall Innlegg : 23
Join date : 08.06.2010
Age : 55
Bosted : Hedmark

Til Toppen Go down

Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt??? Empty Re: Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt???

Poste by Rolf S. Ask Man 8 Aug 2011 - 11:08

Frank

fant ikke noen klemmer i går, men leta ikke så mye heller. Sliter med et par ribbeben som jeg klarte å briste da jeg holdt på å flytte på noen tyngre ting på lørdag.. Koster å drive å rydde ser det ut til... Men her er en link til noe som kanskje er det du leter etter..
Jeg har sett gjennom en god del av sidene deres da jeg så smått begynner å få oversikt over hva jeg mangler til Arielen.
Er hvertfall eksosklemmer dette: Denne er 1.7/8 tomme med de har i forskjellige størrelser.

Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt??? 606229



http://www.draganfly.co.uk/shop/pd-1388317497.htm?defaultVariants=%7BEOL%7D&categoryId=146

Rolf


Rolf S. Ask

Antall Innlegg : 42
Join date : 23.06.2010

Til Toppen Go down

Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt??? Empty Re: Rørklemmer av gammel type, hvor får jeg kjøpt???

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet